4 mars 2003

Det är lixom redan 7 år sedan! Tiden springer iväg snabbare än blixten slår ner. Och jag vill faktiskt inte bli äldre, har en känsla av att jag kommer ha grym ångest den dagen jag fyller 3o =/  Jag satt iaf och läste några av mina gamla inlägg från en gammal blogg. Hade ett inlägg från precis samma datum men som sagt 7 års skillnad *håller andan* Så här skrev man då....

"Idag ska min bäste vän opereras. Hon ska fixa nåt i sin fot...kanske hon blir som normal då eftersom större delen av hennes primitiva hjärna finns där nere *skrattar retsamt och knuffas lite* Nej ska jag vara ärlig så är jag jätte nervös. Först var jag nervös om de skulle söva henne o nåt skulle gå fel men nu ska hon tydligen bara få lokalbedövningtyp. Stackars lilla flicka men jag är säker på att läkarna vet vad de gör. för demm är de här nog en liten skit sak men eftersom de är min tiger de ska göra ingreppet på så är jag så jääääkla nervös...JAG VILL VARA MED!!!! hålla handen..blåsa tårna *snyft* Vet att hennes mamma sköter den saken bättre iof *ler*
Fan jag vill inte vara på jobbet nu!! inte alls!

i helgen tävlade jag. det gick riktigt riktigt bra, vart plac fyrad med fille o plac femma med spaniz, hela 20p över nästaföljande ekipage! inte illa!!!! älskar mina små fålar de är underbara!"

Och ja.... som ni märker.... det är samma underbara fålar jag skriver om redan då. Älskar dem gränslöst mycket så det har aldrig kommit på fråga att nån av dem skulle "bytas ut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0