Heeeelt slut

Blev att gå på Body Attack igår.... fy sjutton vad taggad jag blev när jag kände att jag pallade så mycket mer än när vi för första gången fick möjlighet att testa denna tränings "form". Jag ville lixom bara köra köra köra köra och svetten rann som jag vet int vad. Sjuuuuuukt skönt var det att komma hem och dyka in i duschen så snart hästarna var nattade.

Vaknade av att solen smög in genom persiennen och fåglarna kvittrade galet mycket. Det var såååååå idylliskt i vårat lilaskimmrande sovrum. Drog mig ett tag innan det var dags att knata upp och köra den dagliga rutinen, sätta på kaffe och gå ut för att morgonfodra hästarna. Fixade lite med det sista för pikeérna inför Bilsportmässan som jag skrev om tidigare. Sen lite mail som ska besvaras innan man äntligen fick knata ut i stallet för att rida.

Två hästar bidde det att trimma i ridhuset. Fille och "foxy ladyn" hade dragit de längsta stråna ;) Spaniz var helnöjd med det efter sina insatser. ;)
Efter stallskötsel var jag trött men var fast besluten att ta mig till body pumpen. Och jaaaaa jag inledde kvällen med att sola..... trots att det är farligt. Men min kropp var sååååå i behov av att få värmas och mjukas upp. Känns bra på gymmet nu. Jag fick på ytterligare några vikter på stången under passet - seger gest.

Legat och dragit mig i sängen i en timme nu men dags att släcka och mysa ner i kudden. I mornbitti bär det av till sthlm för lite självomvårdnad ;) Kalufsen ovanpå huvudet behöver en make over ;)


Nedan ser ni lite Body Attack =)


Kommentarer
Postat av: Ankie

Åhh vill bara åka upp å hälsa på snarast å se torpet!!!! Blir så sugen när du beskriver ett sådant uppvaknande...



Din jäkel har losat kilon oxå, tagga mig med jag lyckas inte sluta skräpäta, tror jag börjar bli en narkoman en sockernarkoman!



kramar

2010-03-25 @ 07:37:49
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Catta

Fasen vad inspirerande du är människa! Vi får ta tag i det där afropasset snart babe :)

Kram!

2010-03-25 @ 14:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0