Tjejigt värre!

Tanken var att jag skulle upp tidigt och ha en riktig "måna om mig själv" dag. Men vaknade kl 08.00 och 08.30 var det tänkt att mamma skulle skjutsa mig till tåget i Gävle. Jiiiiiihaaaaa...... flög in i dushen och gjorde sedan en snabb make som jag måste erkänna blev riktigt bra trots den lilla tid jag la. Kanske man skulle speeeeeeda lite oftare, kan annars ta ganska lång tid på mig med ditten och datten. Måste säga att jag var mäkta impad av mig själv när jag 08.45 studsade ut genom dörren, hästarna fodrade och utsläppta, redo för äventyr i viva la Stockholmo!

Kom på tåget, någon hade tagit MIN bokade sittplats ... ja det visade sig ju halva vagnen erkände sig ha flyttat runt när jag frågade herren om det var hans plats framför den/min som han satt på så kunde ju jag ta den så slapp vi tramsa. Fick åka baklänges och vi hann väl inte mer än att tuffa ut ur Gävle city så var jag åksjuk. Jag fick blunda mig hela vägen till sthlm..... 1 ½ timme i bäckmörker *suck* Men desto mer kunde jag spetsa öronen på alla samtalsämnen som det surrades om i min närhet - intressant!

Halv dizzy skuttade jag av tåget och mötte upp Per. Vi hade bestämt att vi skulle luncha innan min tid hos frissan. Meeeeen så hade han en liten surprise ;) Vår bekant Pauline, som fixar naglar, har nyligen börjat jobba på Sussannes frisersalong. Så det var bokat en riktig tjejeftermiddag. Prat, skratt, lunch, latté naglar och hår.... kunde bara inte bli bättre. Och i mina ögon sett så har jag då världens bästa pojkvän och sambo.
Han fick plocka upp en boostad babe för gemensam hemfärd - till landet.






Kommentarer
Postat av: Ankie

Ojoj med de där naglarna blir det inte mkt stalljobb gjort ;) man blir så fjantig när man har sånna och blir en riktig fjåååååååååååååårtis! Haha. Det är så himla svårt bara att få upp en kardborre på ett täcke eller lindorna utan att ta i med naglarna....



Mys på där uppe i norr!

kramar

2010-03-26 @ 07:36:11
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! Fråga vad/hur mycket ni vill :)



http://frejalindskog.webblogg.se/2010/march/fragestund.html

2010-03-26 @ 11:47:52
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Chris

Kul att Per hittar på sådant åt dig, låter som en toppen dag trots att du fick åka baklänges ner.

2010-03-26 @ 14:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0