Fikarast

Nu har jag precis fikat en sväng med mamma =) Vi köpte en alldels egen kaffemugg åt henne här om dagen så nu blev den invigd. Så härligt att sitta ute i solen på trappan och titta på hästarna som myser i hagen.
Till kaffet hade jag att bjuda på dessa supersöta jordgubbs-bakverk som jag fick av Madde på sista april. Ja jag vet, märkligt att jag har dem kvar med tanke på hur smaskiga dom är! Bästa av allt, jag har fortfarane två kvar. Nån som vill komma på fika? =) hihihi Tusen tack snälla Madde, fick ju dessutom en jättefin blombukett av henne som jag fotade häromdagen meeeen tekniken ville inte med mig så jag fick inte över bilderna från kortet till datorn. Får nog fota om dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0