Men ååååå

Jag hade totalt missat att det skulle vara TVÅdagars hopptävling för ponny i helgen. Jag trodde det bara gällde sönadgen, men ickes. Det vill säga mina träningsplaner gick åt helskotta. =) Därför blir det att rida ut med Spaniz nu och sätta lite press på honom. Det som är bra är ju att energin kommer lite av sig själv då kan man ju "lura" honom till att samla sig desto mer och sätta sig ordentligt. En massa beröm på det så tycker han att det är himla rolig lek mamma har hittat på. Vi kallar den "jaga bakbenen". Men jag förlorar nästan alltid...

Har redan pysslat i stallet en sväng och sedan käkat frukost ute på trappen, i gassande sol! Idag är det verkligen sommarväder, det lixom spritter i hela kroppen. Det ska till och med bli roligt att klippa gräsmattan för första gången på den egna gården - det ni! haha

I jämförelse med denna bilden kommer man ju känna sig näst intill avklädd idag - varmt!


Kommentarer
Postat av: Ankie

Å idag hällregnar det här, hos er med? Jag avvaktar em för å kanske kunna rida utan att bli plaskblöt... Jättefin bild!!!



kramar

2010-05-23 @ 13:13:31
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0