Shake

Efter en lång dag i trädgården igår så blev det att äta gott från grillen och sedan bege sig in till stan en sväng. Plockade upp Erik och tog en sväng om i city för att kolla läget i regnet innan vi damp ner på Max. Inte för att min kroppshydda redan var hungrig igen utan för att suget efter en lyxshake började bli enormt stort. "Glassfesten" måste vara bland det bästa Max-restauranger har kommit på för sommartider. Tyvärr tror jag inte deras anställda tycker detsamma. Man får som oftast den där uppgivna, lite himlande blicken när man med stora kliv passerat burgardisken och önskar sig en shake. Men det gör ju det hela lite roligare ;) Förra året bevittnade jag när min shake blev en spalsh över hela Max-köket inklusive kökschefen. hihihihi

Vilken är eran favorit?!


Kommentarer
Postat av: Bambi

Jag håller helt klart med om att det är det bästa Max gjort. Den med jordgubbar är supergod! Tyvärr så tycker jag att de är snålare med jorgubbarna i år än vad de var förra året, eller så har jag bara träffat på stressad personal i år som inte haft tid att fylla på jordgubbarna ordentligt. Men jag antar att de har något standardmått för hur de ska vara. Ska kanske våga mig på att smaka en choklad någon gång också, hittills har det bara blivit jordgubbar för att jag vet att den är supergod!

2010-05-24 @ 08:11:02
URL: http://bambisens.blogg.se/
Postat av: Ankie

Håller med föregående talare, jag har oxå bara provad jordgubbsshake. den är så god att jag inte vågar prova den andra om den inte är lika god. Jag måste hitta ngn som jag kan handla en av var med och så kan vi dela!



kramar

2010-05-24 @ 09:20:35
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0