Plugghäst...

Idag har det pluggelipluggats och endast alena pluggelipluggats. Bitvis skitkul och bitvis totalt hjärntvistande! Men måste säga att jag är ganska stolt över mig själv som kom på en slug tanke om att rota bland lite fastigheter gällande ett rättsfall vi jobbar med. Och tillgången till det har jag ju tackvare fastighetvärderingskursen - thank you! Fick en bra mycket tydligare bild om diverse lägen och hurvida det borde vara rätt eller fel att åberopa fel i fastighet pga närliggande anläggningar. =)

Men nu blir det sängen, Per ska få massera nacke för den är döstel efter att jag har suttit med huvud nervridet hela dagen. I morgon återgår jag till normalt schema. Rida på morgon och sedan tentaplugga. Ska fortsätta mitt arbete med rakriktning och samling. :P

Vad ska ni göra?!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Ankie

Skola hela dagen sen stallet och sen plugga igen. Härlig fredag haha.

2010-10-22 @ 08:28:55
URL: http://ankiesen.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Var med och tävla i veckans bild på bloggen :) skcika in till [email protected].

2010-10-23 @ 10:59:21
URL: http://cajsamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0