Teamwork

Längesedan jag lämnade nån rapport om vår träning. Jobbade länge med lösgörande och stärkande arbete. Började för två veckor sedan att sätta på kandaret igen när vi skrittade ut för att Spaniz ska behålla sina goda tankar om betslingen och hålla tungan rätt i munnen. Började så i slutet av förra veckan att jogga med det på  nere i ridhuset. Så vi har smygit oss på bågspänningen succesivt. Idag fick han gå i mer samlad form och kändes dessutom riktigt fin. Fortsatte jobba på galoppen och kände åter av bytena. Klockrena! Har bestämt mig för att göra byten till vardag nu av flera orsaker med dels för att vi inte ska göra så big deal av det helt enkelt. Och vi ska kunna genomföra dem oavsett situation. Men känns skönt att vi verkligen jobbar i team igen.
Maggan kommer den 23-24, taggad som attan!

Fille och jag jobbar på som vanligt. Var ute i skogen idag, njöt lite av höstsolen och lattjade bland alla löv. Hahaha, min lilla gobit. 


Kommentarer
Postat av: Catta

Sv: Haha, det är bara att konstatera att jag är hopplös när det gäller mitt stackars hår ;p

Hmm...kan det vara den vita chokladmoussen du tänker på? Kramelikram.. :)

2010-10-12 @ 12:03:49
URL: http://catarinam.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

I morgon kl 18 avslutas veckans ekipage! Ragga röster :)



http://satilaryttaren.blogg.se/2010/october/veckans-finalister.html

2010-10-12 @ 22:06:59
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0