Tentan avklarad!

Oooooh yeees! *rockar runt* Känslan efter att man har skrivit tentan är så där otroooooligt befriande. Man känner sig lätt och livlig. Iaf när man i egen mening tycker att det gått riktigt bra =)
Extra skönt blir det då när man bokat ansiktsbehandling på eftermiddagen, E frågade mig efter behandling och massagen om jag läst igenom hela tentan medan jag låg där. tydligen hade mina ögon gått fram och tillbaka som om  jag läst. Men det var iaf inget jag var medveten om haha.

Resten av em och kvällen är avsatt att vila faktiskt. Har varit ute i stallet och fixa med hästarna. Efter en hård söndagsträning med Maggan laddar vi nu inför en ny bekantskap med Maria "Ia" Eriksson. Ska bli superkul att höra vilka knappar hon vill trycka på i min ridning.

Tyvärr fick jag ingen med mig igår som kunde filma - sålklart! Eftersom liten S gick heeelt underbart!!!! Jag trodde att han skulle vara trött och sliten men ickes, snarare tvärtom. Redan från stallet spatserade han med stora kliv. Vi jobbade på de raka spåren, och samlade glp till mer piruettvänlig med fortfarande rak häst. Är ju detta som jag jobbat på i veckan så det kändes bra att vi följde upp. Sedan gick vi in på volt tänjde gummibandet genom att öka och minska utan att göra såna överfallsökningar som jag ofta vill göra bara för att väcka upp grabben *host* Förvandlade sedan volten till en fyrkant med lite öppna tänk och piruettvändningar. Att verkligen få igenom ställningen i högervarvet, känner vi igen genom allt annat oxå, jag får banne mig inte tumma på att kolla av det enough alltså. Sedan gick vi ut på spåret och provade att göra precis som momentet med pirutterna ser ut i MSV A prog. Betyget var tydligen "helt uppvisningsbara" men jag har ju turen på min sida nu och hinner fila massor på dessa innan säsongen i vår ;) Vi gör piruetterna till vä kalas men till höger flyter det ut lite. Avsluta med lite öppna och sluta i trav med fokus på nacke, gest och aktivitet i bak.



Och till någras glädje nu så hade jag en snäll mamma som filmade under lördagen, tyvärr inte söndagen när han var som allra finast. Ska se om jag kan klippa ihop nåt som man vågar visa.

Kommentarer
Postat av: Ankie

Ja vi vill se! Jag glömde kameran hemma i helgen haha. Hoppas Ia är toppen, man behöver massa russin ur kakorna till vinterns långa ensamma träningar!



Och ja ring å skäll på mig! Jag behöver hjälp med att ta bort mesproppen och om jag kan hjälpa dig genom att få ur dig lite ilska så är det ju helt klart en win-win situation! Let´s go!



Massa tentaångestkramar, på fredag är jag i din sits å är lätt å glad. Hoppas du skrev fullt!

2010-10-26 @ 08:50:56
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Catta

Är helt säker på att att tentan gick kanon, och en ansiktsbehandling var du helt klart värd! :D Ses på lördag babe! Kramar...

2010-10-26 @ 12:42:53
URL: http://catarinam.blogg.se/
Postat av: chioli

....och jag vänter och väntar och väntar men INTE på tomten!

2010-10-26 @ 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0