Vad skönt!

Hum..... det har tillkommit en liten kalender-ikon under "Rubrik" raden när man ska skriva nytt inlägg..... undrar vad man ska använda den till..... egentligen!?

Idag måste jag ha varit en av de mest tråkigaste människorna i världen. Jag får ursäkta min andra halva för det, men efter några terminer i skolan så vet han hur jag är när tentan närmar sig. Mer eller mindre fastklitrad med näsan i alla papper, böcker och anteckningar (gamla som nya), i tron om att jag inte kan ett jota - även kallat ångest antar jag ;)

Hade ett avbrott idag iaf på några timmar då det var dags för Maggan-träning finally. Spaniz började lite stelt då man hade kört in traktorn och gömt den bakom ena sidosargen. Mystiskt tyckte Spanan som aldrig sett den stå där förut. Jag har jobbat en del med rakriktning under ett tag så Maggan följde upp det. Vi jobbade längs kvartslinjer, tänjde gummibandet med tempoväxlingar och även skritt-glp övergångar med bakbenen i samma spår som fram. Det är mycket bättre nu och jämnare i sidorna men den där nedrans vänsterrumpan har en tendens att komma innanför så jag får ständigt jobba med att få in hö bog. När Spaniz åter accepterat läget gjorde vi lite glp slutor på långa långa linjer och även sluta-öppna-sluta-öppa för att stärka honom. Sedan sluta till medellinjen RAK häst och byte. Lite matt i formen kunde jag tycka att han var men bra stuns och fina byten blev det!
Sedan skulle vi göra lite seriebyten och jag måste säga att grabben skötte sig bra mycket bättre än vad jag gjorde. Mina linjer var ju bedrövliga och dessutom vart jag så till mig i början så jag bestämde mig inte ens för om jag skulle byta i vart 5:e, 4:e eller 3:e...... Så första "linjen" blev lite när jag tyckte att jag hade känslan inne och sedan gick vi över i vart 4:e och slutligen vart 3;e. Rena och med koll på bogarna!

Ser sååååå fram emot morgondagens pass.

Kommentarer
Postat av: chioli

meeen finns det ingen som kan hålla i lilla kameran åt dig? Är så sugen på att se, behöver dessutom lite motivationshöjare. Vi kör lite berg och dalbana i formen. Ena dagen finfin nästa mindre bra!

2010-10-24 @ 09:10:59
Postat av: Ankie

Men hallå andra dagen då? Kul att höra att er vänsterrump oxå lever sitt eget liv en bit innanför framdelen. Hur fasen kommer det sig? Kan ju absolut inte vara våra fel ;)



tentaångest skriver jag under på!

massa kramar, vi ses i ett annat liv vilket är efter fredag när vi har tentat. Själv då?

2010-10-25 @ 17:08:13
URL: http://ankiesen.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0