En dålig posestund




 London-polisen är tillbaka i byn! ;)




Red Spaniz på banan med stövlarna, kände mig som gjordens nybörjare i sadeln. Tyckte skänklarna var all over the place innan jag lärde mig hantera styvheten. Men efter en stund så var jag som alltid så inne i ridningen så jag glömde av de nya stövlarna och fokusen hamnade istället på att få Spaniz att behålla takt och bärighet i samlad glp. Han blev riktigt fin på slutet och ville framåt men avvaktade hjälperna. När han sedan fick trava tyckte jag han var både kvick och luftig med bakbenen och jag fick känna på lite gung i ryggen. MEN upptäckte oxå att mina fötter var som stukade. haha Fy bubblan vad det brännde i fotlederna! Att rida Fille med stövlarna kom inte på fråga! hihihi


Kommentarer
Postat av: Chris

Snyggt Charles Owen Fiona satt på dig. Antar att det kommer gå än bättre nu på träningarna och de kommande tävlingarna. ;D ^^

2010-09-28 @ 00:33:25
Postat av: Ankie

How nice!

2010-09-28 @ 07:23:44
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Snyggt! gud så bra ridningen kommer gå nu ;))) hihi

2010-09-28 @ 08:54:31
URL: http://sofiesdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0