Kontorsråtta

Effektiv som attan idag! =)
Är nåt visst med att sitta på kontor ändå kanske, haha. Träffade revisorn kl 9, gick riktigt smärtfritt och det verkar som om allt flyter på med bokföringsjobbet. Som känt har jag ju lätt för att överarbeta saker, på gott och ont. Men servie, kvalitet och noggrannhet är aldrig fel tycker jag. Så det känns toppen nu när det börjar bli ordning på alla papper och att jag systematiserar det. Vi var klar redan vid 10.30 så då var det bara att sätta igång med reportage nr 2 till kommande nummer av tidningen. Lunchade med grabbarna på företaget - sköningar! Känns smått annorlunda kan jag säga att både jobba och luncha i huvudstaden, jag trivs ju så bra på landet.
Fixade klar texten, gjorde i ordning bilder, skickade underlag och roddade ihop inför morgondagens shoot innan det var dags för hemgång.
Drog till Kista-centum och knatade runt i butiker, käkade och gick på bio - Inception. Intressant och skum film i ett. Återkommer om det... ;)

Önskemål om ny film på Spanizen har jag fått, och jag ska fixa så snart jag fått hjälp med att komma in på min stationära dator där jag laddar upp allt material. Den sätter sig emot kan man säga - suck!

Kommentarer
Postat av: Catta

Hörru babe.. snart dags att vi hittar på något igen tycker jag ;) Kramar!

2010-09-12 @ 19:37:58
URL: http://catarinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0