Ny vecka

Fredag kväll och heeeeela långa lördagen fram till 18 satt man i skolan. Noterade flitigt om Plan och ByggLagen (PBL) resp om fatighetsbildningslagen (FBL). Därtill mer om Jordabalken och massa annat intressant. Enda trista på fredagen var att kvinnan i cafét stängde av lattemaskinen alldeles för tidigt och vägrade därför sälja mig en vaniljlatte! Desto större tog jag på lördagfm när det inte var nån surtant där som bara ville hem.

Söndag fick jag äääääntligen stirra på en massa hästar igen. Dags för Maggan-träning som jag valde att själv inte vara med att rida på denna gång. Har varit svårt att få ordning på Spaniz efter sin vila tycker jag utan att jag egentligen kan sätta fingret på anledningen. Men nu har det äntligen börjat släppa så jag har redan anmält mig till kommande träning. Förhoppningsvis kommer Maria "Ia" Eriksson där emellan en gång oxå, hade tänkt prova hennes träningsmetodik så får vi se om det kan vara ett kompliment =)

Förresten, jag har två kartonger i hallen...... undrar vad det kan vara i dem?! ;) Nåt som har med ridning att göra iaf...... hihihiiiihhiii

Kommentarer
Postat av: Catta

Jag vet, jag vet, jag vet vad som är i kartongerna!! ;D

2010-09-20 @ 11:12:38
URL: http://catarinam.blogg.se/
Postat av: Patricia

hahahah vad söt du är!!!!

2010-09-20 @ 11:23:03
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0