Pigg på en måndag!

Som rubriken lyder så känner jag mig ovanligt pigg för att ha klivit upp på en måndag. Kan iof ha att göra med att jag var ganska utslagen igår efter en superrolig lördag med Catta. En riktig tjejkväll där vi satt och kollade på "Reiningen" från VM medan sista sminket las.
Idag är det fint väder dessutom så jag tror att mina nya kära stövlar ska få komma ut på sin första ridtur faktiskt. =) Båda hästarna har lösgörande jogging i ridhuset på schemat så det kan passa bra.

Passar på och säger ett STORT grattis till Ankies, Jennys, Marias och Christinas framgångar under helgen.
Ett stort lycka till, till Anna som i morgon lastar hästarna på planet....

Nej, disken i köket är avklarat och jag är nyäten och uppfräshad. Vad väntar jag på - stallet here I come!


Kommentarer
Postat av: chioli

men.....när kommer en liten filmsnutt på hästarna i arbete???

2010-09-27 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0