Underbara

Blir så otroligt himla glad över att det finns en bunt underbara trogna läsare av bloggen som peppar och vill se mer av oss. Ett stort stort tack!
Det gör lite ont att behöva säga att jag fortfarande inte fått någon pli på den stationära datorn där filmprog och allt ligger. Eller kanske ska säga, inte fått nån pli på min andra hälft som är den som kan datorer i det här förhållandet. Ska se om jag kan hitta nån gammal snutt i em som jag kan visa sålänge. Så ska jag se till att ruska liv i filmdatorn under helgen... my way or the high way ;)

Nu ska vi ut i solen iaf och spänna bågen. Det blåser lite så jag hoppas få lite hjälp från det att trissa bamsen med :P


Kommentarer
Postat av: Ankie

At your service all day! ;)

Du måste ju berätta om blåsten å ny oitfit hjälpte till med att locka fram gp ekipaget? (samt lite fei tv oxå?)

2010-09-28 @ 12:57:36
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Hanna Ling - visar att det finns ett liv efter att man vuxit ur sin shetlandsponny!

Fin blogg du har :)

Och grymt fin häst!! :-D

2010-10-11 @ 12:15:17
URL: http://shettisgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0