round and round

Tiden går så fort nu så jag tycker att våren borde vara runt hörnet vid det här laget. Veckorna bara skenar förbi! Efter att grabbarna fick ta det lugnt ett par dagar efter vaccin så har min nyfunna hjälp K och jag varit ute och motionerat hästarna längs vägarna. Underbart att ha sällskap samtidigt som båda hästarna får sin träning.
Tror vilan var välbehövlig för Spaniz för nu har det varit fullt ös frammåt.... ni som känner Spaniz vet att han inte riktigt lever efter det mottot egentligen ;)

Söta  vännen Ankie undrar om det inte är dags att dra på tävling snart och .... joooooo, jag är laddad som bara den. Men kommer ju tyvärr inte från byn förräns ny trailer inhandlats. Men när det blir....vet jag jag inte =( Förhoppningsvis snart, jag kämpar för att få ihop det ekonomiska, har ju en bil som står med ofrivilligt motorbyte  *suck*

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:Tack!

Ridtravare är väldigt vanliga inom distansen och går dessutom väldigt bra :) Travarn är min nya pålle som ska bli nästa distanspålle:) Araben är numera pensionerad från tävling, skulle från början ha haft en arab till men den här damen har så otroligt bra skalle för sporten!

2011-02-18 @ 17:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0