Sköna helg

En underbar helg efter en slitsamm vecka!
Pers födelsedagsöverraksning hämtades och överlämnades efter lite lurendrejeri så han inte skulle ha en aning om vad som var på G. Han har ju tjatat om prylen sedan i våras så det kändes som den rätta presenten - ett vickbart släp till hans ATV. Argumenten har vartit många och han har verkligen försökt med alla de möjliga idéerna för att jag skulle gå med på att skaffa en ;)

Lördags förmiddagen gick i hästarnas tecken. Håller ju på att sätta i gång dem så sakteliga efter vilan som de INTE skulle ha, men men ... livet har helt enklet andra planer för en ibland och hästarna har mått gott. Småtjocka såklart men inget som lite träning inte ska kunna råda bot på =) Mycket basic och grunder nu. Lösgörande arbeten, jogging, rakriktning, framför skänkeln, ärligt stöd, eftergift.... inga krusiduller alls. Men grundstenar som är nog så viktiga om man ska komma dit.
Kvällen spenderades på Furuvik brygga med helt uuuuuunderbar mat. Fiskrätter att verkligen njuta av och efterrätter för den delen, det är ju nästan om än viktigare för min del ;)
Hem och natta hästar, svida om för att sedan dra på bilträff...... som sedan slutade på Interpool med biljard =) supertrevligt hade vi tillsammans med goda vänner och jag lyckades såklart träffa lite hästfolk oxå. Så framöver så ska jag följa med för att provrida och råda en tjej lite som söker en läromästare i dressyr. Skoj, men vi får se när det är dags =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0