Jag har gått bananas på smooties. Varjedag...

img_0671 (MMS)

Jag har gått bananas på smooties. Varjedag efter jag ridit så gör jag egna smooties fyllda med naturens gottigheter. Det istället för att jag hastigt ska  proppa i mig kakor i tron om att jag ska stå mig på det till middagen. Oftast får man ju bara ett sockerrus, sen börjar magen skrika igen och hjärnan slutar funka. Nu får jag istället i mig en massa vitaminer, antioxisanter och för min del så är jag mätt i flera timmar framöver. :) dessutom får jag inte lika stort sug för kaffe. känns att kroppen mår bättre! Hoppas kunna hinna med att börja träna på gymmet snart igen, saknar det verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0