Championatet

Är på väg ut för ett pass med Spaniz i ridhuset efter två dagar i skogen då det varit hopptävlingar hela långa helgen nere på klubben =) Fille får däremot ofrivillig vila idag eftersom han lyckades kliva av sig ena framskon igår mitt ute i skogen. 27 år och har tydligen inte riktigt ännu lärt sig att man måste lyfta på framhoven innan man trampar ner bakhoven. Han skrattade säkert gott djupt där inne när mammsen hans oxå vackert fick hoppa av och gå hem =) Nu hoppas jag innerligt att hovis kan komma ut, helst igår =)

Men jag ville iaf bara påminna er alla om att det är Championatvecka på Flyinge. Jag håller själv tummarna för klubbkamraten som är nere med sitt 5 åriga dressyrsto. Skriv gärna om ni också har någon bekant eller klubbkamrat som är nere, det är alltid kul att följa!

Här har ni en länk till startlistor, resultat och troligen också webbtv =)
 http://online.equipe.com/sv/competitions/3105


Kommentarer
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, superfin blogg! :)

Nu har det kommit en ny hästblogg, TEAMNYRK!

Två hästgalna & deras storhästar, dressyr & hoppning! Byta bildlänk eller kanske följa via bloglovin ? :)



Kram F&V på Teamnyrk!

2011-10-03 @ 15:11:20
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0