Man lever som man lär ;)

En pausknapp skulle inte sitta helt fel alla gånger =)
Det var som sagt en händelserik vecka förra veckan, och otroligt rolig!
Pers födelsedags fest som var i helgen blev en riktigt hit med tipsrunda där frågorna handlade om födelsedagsbarnet så klart, namnbrickorna i form av polisbrickor var helt klart uppskattat, massor av god mat, 30 underbara vänner, DJ i toppklass, fina presenter och platsen vi var på skapade en grym känsla. Om inte personalen hade velat lämnat det fina Engeltofta vid halv tre på natten så hade vi nog hållt på ända till morgonen. Det här är såklart en extremt kort sammanfattning och dessutom var jag urusel på att fota så ni hade kunnat få se.

Under helgen var en av mina duktiga elever i Falkenberg och red finalen i ungponny championatet. De slutade på en fin 6:placering - GRATTIS! hingsten skötte sig helt klart exemplariskt. Jag har bara haft ekipaget i träning i fyra veckor men det har hänt massor under denna tiden och det ska bli superkul att vara med på uppladdningen inför 6-års championatet. Fina grundgångarter som helt klart kommer utvecklas i och med att killen får bättre balans och blir starkare. =)

Och för egen del börjar jag bli rejält motiverad och taggad igen. Nästa vecka hämtas nämligen grabbarnas nya sportvagn! =)
Har nu diskuterat flitigt med "Fille" som vill att den ska trimmas och utrustas med wounderbaum som doftar hö. Därtill dillade han om candylack, men efter att förklarat för honom hur många hönät han skulle kunna få för dem pengarna och att candy i det här fallet inte gick att äta så fick jag honom att backa på den punkten *puuh*.
Men ett par coola rims skulle ju inte göra sig helt fel, det var vi båda överrens om - klok hästkraft!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0