Supporter på distans

Suck kämpade igår med ett inlägg som sen inte gick att skicka från mobilen nu är blogg-appen ominstallerad och texten borta.
Fick en skön paus igårkväll från studieböckerna för att åka ner till ridhuset och tukta (läs peppa ;)) Linda och Brian som idag startar lc:1. Tur att de rider tidigt så jag inte behöver sitta på nålar allt för länge. Önskar verkligen jag hade kunnat vara med och supportat.
Hållt mina tummar för fler vänner som varit ute och tävlat under helgen. Gissa om jag oxå hellre hade varit på tävling än att sitta här hemma med trycksvärta på näsan ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för igår Patricia. Guld värt att du ställde upp med så kort varsel! Även fastän det inte gick så bra idag så.. <3

2012-08-12 @ 15:06:32
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0