Bland svinkalla grader och snöstormar

Jag har en massa bilder samlade på min mobil som jag tagit med tanke på att de ska åka upp i bloggen och sen så stannar de lixom av där emellanåt när jag inte laddar över minnet till datorn. Får se till att göra det någon dag framöver. Det är så himla underbart skönt att  vara ledig om kvällarna nu. Jobba - ledig =) Känslan jag verkligen har saknat. när man pluggat för då e man aldrig ledig. Iaf inte i huvudet. Nåväl ledig och ledig jag har ju som vanligt tusen saker på agendan men jag slipper den rackarns tryckande ångesten "jag borde plugga men jag måste.,...."
Min registering gick igenom bums och sedan i måndag är jag Reg. Fastighetsmäklare alltså. Inskriven i registret och omgärdad av lagar och förordningar att hålla mig till =) Så spännande!
 
Hästarna går på sparlåga medan vädret bjuder på under -20 grader och snöstormar om varandra. Kära pappa hjälper mig med bla intag av grabbarna och han rapporterar varjedag att de reagerar som om de blir räddade till livet när han kommer med grimskaften. Dessutom väntar jag hovslagaren så vi får på snösulorna, man får tänka sig för både en och två gånger nu innan man styr ut i någon snödriva ;) 
 
Nej dags att sova och ladda för en fullspäckad morgondag! =)))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0