Mycket att göra mitt i juleriet.

Ännu en händelserik vecka är till ända. Mitt ansikte har hamnat i en julgranskula i lokala tidningen med julhälsning från Svensk Fast, mina visitkort har anlänt, godis och blommor har trillat in från våra samarbetspartners. Jag har nog gått upp nåt kilo redan nu ;) Förutom telekontakt med kunder har jag under torsdagen och fredagen varit på mina två första egna intagsmöten. Superspännande och dessutom var de lyckade vilket innebär att jag kommer att ha två objekt till försäljning i början av nästa år. Det känns som om jag gjort rätt för mig och kan sätta mig för att njuta av en fröjdefull jul. Men först ska de sista klapparna inhandlas, huset städas och granen kläs förstås ;) Extra roligt i år blir att Pers syster och mamma kommer upp och firar julen med oss i år.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0