Magsjuk för första gången

Planerna var många för långledigheten men istället åkte jag på mitt livs första magsjuka. duktigt av min kropp ändå att stå emot alla omgångar av denna sjuka under 30 år :) men fy så trist och borta jag varit! Fick en fin blombukett att vila ögonen på medan jag bodde på mina 1,8*2,0 metrarna i sängen. Idag är jag iaf på alerten igen men låter bli ridningen för den sista återhämtningen. åker ist till Gant för att ev byta pers en julklapp och själv ska jag kolla vad mer för skjortor än dem två jag fick i julklapp det finns eftersom de är heelt underbara.


Kommentarer
Postat av: linda å Brian

Fy då. Krya på dig :-)

2013-01-01 @ 22:34:31
Postat av: Chioli

Nej du, nu tycker jag du skall bli frisk och stark fort och sedan svinga dig upp i sadeln igen. Sätt videokameran i handen på gubben och ge oss något inspirerande. Det är efterlängtat och behövligt för nu behövs det något för att få fart på oss.

2013-01-01 @ 22:58:59
Postat av: Ankie

Uscha stackars Baben!!! Krya på dig vännen!

2013-01-02 @ 14:38:23
URL: http://ankiesen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0