härliga sol

img_0913 (MMS)

Vi njuter av att våren oxå kommit hit och inte bara till de södra delarna av landet =) Gårdagens pass var en jogging-stretching pass med kandaret på. Lite spretigt till en början men efter en stund började ryggen gunga riktigt bra och munnen den skummade. Kände av några "arbetsbyten" som satt där dem skulle. Jag red ju ut förra onsdagen innan vi skulle åka till Gbg och passade på att unyttja den energin som Spaniz bjöd på och fick då möjlighet att jobba lite med mina egna höftrörelser i bytena. Att hinna sitta mitt över innan byte och att det kommer när jag lägger om vikten. Gick bra men det var inget jag trodde Spaniz skulle ha med sig till denna vecka...... jag får be min käre kompanjon om ursäkt. Han var helt på det klara med vad som önskades... får se om det håller i sig... =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0