En rejält nöjd kille som varit i ridhuset ...

img_3394 (MMS)

En rejält nöjd kille som varit i ridhuset idag och jobbat.... Och busat. Det  vart trångt på banan idag då det var ett par, tre, unghästar som skulle utbildas osså vi andra fyra som skulle försöka hålla oss undan och snirkla kring hinder samt försöka att inte krocka när ynglingarna fick mindre utbrott eller blev svårstyrda. Fille ville väl visa att han inte var sämre han utan gav ett par demonstrationer av mini sken upp i bocksprångsserier. Men vad han inte tänker på är att han jobbar mycket bättre i galoppen efter sina urladdningar :p hihi men han var hur som haver mycket finare i sidorna än vad jag förväntat mig efter våra lata dagar med skogsridning. Nu har vi myst massor och bäst av allt för Fille - matdags :)


Kommentarer
Postat av: Jannika

Håller med, använder mina när jag rider i ridhuset ibland för att inte slita ut stövlarna. Vilken fin blogg du hade! Hoppas du forsätter kika in på vår blogg. Mvh Jannika!

2012-01-10 @ 22:25:52
URL: http://jkstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0