Schampo-djungel

Det här med schampo är precis som det mesta inom vårt kära intresse, en ren djungel. Mängder av tillverkare som propsar på att deras produkt såklart är den bästa av dem alla. Jag var inte helt övertygad av mitt favvoschampos ersättare ju och börjde kika på ett par komplement. Det mest populära på marknaden just nu tror jag är gallop, de har ju fattat hinten med att inte bara ha en produkt som funkar bra, doftar gott utan därtill gjort en shysst flaska. =)
 
Jag tyckte den för skimmlar funkade bra på Fille faktiskt, utöver de områden som han numer ständigt gnussar i skiten. Tror jag blir alldeles tossig på honom. Jag mockar hans box två gånger dagligen, varpå nr 2 görs vid nattningen just för att han inte ska lyckas så bra med sitt lorteri. Nåväl har spanat in att gallop har ett par preparat som ska vara desto effektivare för just fläckarna, så jag tänkte nog beställa hem och testa.
Igår när vi var på Ryttarstugan så köpte jag ju den för bruna hästar för att testa på Spaniz under veckan, får se om han blir ännu rödbrunare =)

Har ni testat Gallop schampo, och vad tycker ni i sånna fall, är det värt att beställa hem mer av deras produkter?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0