MMS:en som aldrig ville komma fram

Jag har försökt göra ett par mms-inlägg sedan igår utan några större framgångar som ni märkt. Ibland funkar det helt suveränt och ibland lämnar det inte ens mobilen.

Här kommer iaf ett sammanfattande inlägg :)


Igår knatade jag över till min granne och styrelsekompanjon då vi skulle ha ett litet projektmöte. KRK har åter beviljats träningsbidrag då vi sökte för projekt ryttarens sits och inverkan av hjälperna. Så nu har vi har nu satt ihop ett "träningspaket" för våra unga ryttare under 25 år med clinics, vardagsträningar och träning för duktiga gästtränare. Varje ryttare som beviljas en plats i projektet kommer få egna "journaler" så vi hela tiden kan följa upp. 
Om ni skulle söka till något liknande, vad skulle ni då önska att ingick i utbildningen? De flesta som kommer söka är mellan 10 och 17 om man utgår från vårat medlemsregister. 


Dagen började i vanlig ordning med att mata hästarna såklart men sen var det till att haka på trailern och glida ner till bonden för att hämta hem lite hö. Lagom till lasset var inpackat på hemmaplan så anlände hovslagaren. Sedan har det pluggats och vi har hunnit med en tur till Granngården, Ryttarstugan och köpcentrat.   Så alla lager  är påfyllda + att en liten burk Krafft Magtarm fick följa med hem i förhoppning att det ska hjälpa min älskade Fille som jag tycker haft väldigt blaskig avföring ett par dagar och enligt Kraffts råd så skulle detta då neutralisera tarmfloran om det var så att det blivit någon störning. På måndag ska jag köra en "kolla masken" för säkerhets skull oxå, och blir detta inte bättre så får vi nog åka till vet. och gräva lite djupare. Men Fille äter, dricker och far runt precis som vanligt vilket känns skönt.


Kvällslektyr vid brasan fixad! Ser ut som om jag eldar upp dem på bilden, men det gör jag inte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0