Lagbok byts mot hästliv igen

Tung slutvecka tillsammans med lagboken, jag har till och med haft den med mig ner i sängen ett par kvällar när jag behövt rätta ut ett och annat frågetecken. Kan säga att den inte funkar som ett substitut för favvonallen när man var mindre. Men ibland som läser man mer avslappnat bara man sätter sig i sängen, jag läser himlans olika beroende på vart i huset jag sitter kan jag säga. Luddig beskrivning men mman kan ju läsa lite mer som strikt och pointa varenda ord och precis som man bara skummar igenom en text. Pointar man för hårt ibland så kan man missa själva sambandet. Idag har jag iaf tentat kursen och hur det gick visar sig. Kände igen mig i mycket men det var rackarns klurigt.
Nu byter jag lagbok mot häst och arbetsliv under större delen av februari :) Spaniz är välmående igen iaf, spetsade öron och mullrar så gott när man kliver in i stallet, det är först idag som han fått ett par nävar krafft och dem gluffsade han i sig gladeligen. Nu har jag bokat tid på ATG för att kolla tänderna osså gör vi en liten vet check när vi ändå är där.

Men först väntar en söndag med ridning av mina hjärtan, sällis av Cornelia *hurra* och sedan iväg för att träna ekipage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0