Lack på tjuvar

Verkligen superboring att ha behövt sätta användarlösen på bloggen bara för man blivit av med mobilen. Jo för det är just vad som hänt. Två utlänningar snodde den rätt och slätt av mig, en ofattbar fräckhet i mina ögon sett. Därför hymlar jag inte direkt med vokabuläret i tal heller. Lack är bara förnamnet!
 
Hästarna går iaf allt bättre och jag har fått sätta piskan på mig själv då min fd klubb hört av sig och önskat ha med mig i deras div 1 lag med första start redan 5 aug. Dvs det är högtid att sluta sommarlunka. Det blir ju isånna fall i allians med min nuvarande klubb men får se om det bara blir för en omgång eller fler. De hade tydligen problem med skadade hästar. Som det brukar vara när man ska köra lag, så himla typiskt och oturligt. Men men bra om vi kan lösa det på detta sättet tillsvidare iaf. Jag har inget emot min tidigare klubb, jag bytte egentligen bara för att jag var mer aktiv i nuvarande KRK med styrelsepost och träningar.
Det blir att jag får trappa ner nåt snäpp i klass dock. Rider msv b2 i första omgången men får väl se det som en kick of till höstens msv a och förhoppningsvis george.
 
Trimmade på med Brian igår. som alltid så har det hänt saker sen sist när man kommer upp i sadeln på honom. Och det spelar nog ingen roll hur galet trött man är innan man slungar sig upp i sadeln så nog sjutton får han en att ge 110% på hästryggen ändå. Man kan ta vid där man avslutade och bygga på  med nya uppgifter nu. Han har sina åsikter men det är ok när han har nån däruppe som ständigt kräver fokus ;) Kul att övergångarna börjar komma på plats! Och nu är Linda i  gasen och anmält sig till lite dressyr tävlingar med honom oxå - lovely!
 
 
Bild på vårat tidigare div 1 lag i GRS när Gävleborg fick rida med Uppland då gick det i klasserna msv b3, b4 om jag inte missminner. Total 2:a slutade vi då =) från vä Marianne på Nelsons Dream, Jag på Gazpani och Nina på Lupe Lamona, frånvarande var Gitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0