Mms på rymmen igen

Datalivet är tydligen emot mig =/ jag har försökt göra mms-inlägg vid flera tillfällen som jag sedan upptäckt att min blogg inte tagit emot. Får undersöka saken, jag kanske sitter och mms:ar någon stackars krake som inte begriper varför hans mobil plötsligt visar en massa hästbilder.
Rapporterar iaf lite så här kort innan jag ger upp på datalivet för idag. Första dagen på "Svensk Fast" med alla gamla nyheter får man väl säga. Super duper skojj och jag var helt slut när jag kom hem efter en dag av spänning och roligheter. Kastades snabbt in i melodin med egen visning. Som jag har saknat livet på kontoret =)
Märker dessvärre av min hals lite väl mycket vilket inte alls är önskvärt just nu. Därav bestämde jag mig för att inte bege mig ut i regnet på hästarna och ge förkylningen ett bättre grepp om mig.Hoppas det lugnar sig med lite sömn och inte eskalerar i en dunderförkylning. Tyvärr så känns det sistnämda mest troligt om man jag ska gå efter kroppskänslan, men om jag ignorerar det tillräckligt mycket så kanske jag inte blir sjuk ;) Man kan ju alltid hoppas.
Nu blir det tidig kväller och film!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det låter som att du behöver en helg på spaaa jag! ;) Eller knapra massa ipren/magnecyl i förebyggande syfte fungerar nog oxå, hihi.. :) Kraaam!!

2012-07-10 @ 10:15:14
URL: http://catarinam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0