jag skulle ju....

img_3841 (MMS)

Inför vår resa så skulle ju jag slimma till mig eftersom det är rätt dåligt med vass på Cypern...... vilket förresten slog mig nu - jag har ju inte ens berättat att jag ska åka. Men nu vet ni ;) Och nej jag vet man ska ju inte bry sig i vad alla andra tycker men jao ändå gör man ju det. Om jag reser mig ur solstolen och börjar springa mot vattnet så vill jag ju helst inte att alla ska minnas mig som flodhästen som dundrade fram och gjorde värsta magplasket. Så tänkte jag att med tre veckor till avresa så har jag ett bra mål att pusha mig mot. Det har gått bra hittils, tänker på vad jag stoppar i mig och försöker välja salladsblad framför en kaka. Motionerar lagom utöver hästarna. Vågen går åt rätt håll och man blir peppad att kanske välja bort ännu nåt onyttigt eller länga promenaden nån km. Men vad hände igår..... efter att ha trimmat på fyra hästar skulle jag susa in på snabbköpet för att köpa smör. Och i ett svagt... eller rättare sagt vekt ögonblick så tyckte jag varit så duktig att jag förtjänade en burk Nutella för just detta snabbköp har inte haft det hemma på flera månader.... oups! Och redan har ett rostat bröd med nutella slinkigt ner.... dubbel oups!!!!


Kommentarer
Postat av: william

gott:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Awakening" Modellbilder som jag har tagit:)

2012-06-18 @ 10:06:34
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Catta M

Själv har jag ikväll ätit grillad lax! Å visst ja; massa chips, en megagodisrem från marknaden igår och några chokladfingrar. Å tårta på personalmötet tidigare idag. Vet en som är tvungen att motionera lite extra imorgon, lär ju se bra ut när vi ska på spaaaaa ;)

2012-06-18 @ 22:18:15
URL: http://catarinam.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha..känner igen det där.."Nä men nog ska väl Anna ha en liten kaka till nu när hon"..hmm..tja vad det nu kan ha varit som måste lönas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0