Underbar helg

Osså var det en ny vecka och en vecka närmare den riktiga sommaren och värmen. Fast just nu är det ju helt fantastiskt underbart ute med alla blommor som slår ut och doftar så himelskt gott.
Helgen har bestått av en del överraskningar och nya bekantskaper. =)
På fredagskvällen blev jag kidnappad och körd till överraskningsfest som klubbtjejerna arrangerat. Inte ont anande var jag! =) haha och det var superroligt, rätt trevligt att fylla jämt ändå kanske?!
Lördagen var vi bortbjudna till kära vänner som nyligen fått en liten Lucas, världens finaste Lucas. Underbart att träffa dem igen och hälsa på lillkisen.
Under söndagen bekantade jag mig med en stor vit Pelle och hans ägare. Ekipaget har tidigare mest satsat på hoppning men gör nu en satsning in i dressyrens värld. Välkomna! ;)
I övrigt har jag såklart ridit mina busar och även spenderat tid med Brian och Linda =)
Hästigt och härligt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0