Lyckopillret!

Den här vyn och sällskapet ger verkligen glädje i alla lägen, och stunder att älska. Mitt lilla lyckopiller fick mig som alltid på andra tankar idag.Körde en tur på banan där vi joggade mest och körde ett väldans okomplicerat pass. Lika mycket stöd på båda tyglarna kan vara nog så svårt ibland. Man sitter ju lätt och tjyvhåller lite extra på den ena eller andra sidan ;) Återhämtat mig lite under dagen och sen varit iväg för att ha träning med en av deltagarna i sitsprojektet. Med det är mitt horzey-life igång igen, JIIIPPIIIE! Vilket också kom igång med en ny förfrågan om att hjälpa till med ridningen av en 6-åring samt en ny elev - spännande!
Ser fram emot att fortsätta jobba med mina elever över sommaren, de ger mig alla så mycket tillbaka, hästar som ryttare. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0