Så var det mörka tider igen

21.09 Precis kommit tillbaka till stallet efter ett pass i ridhuset med Spaniz. Tokmörkt men åtminstone inte kallt. Iaf inte när man är garderad med långbyxor och dunjacka ;) nu ska jag palla äpplen i min egna trädgård, i mörkret, åt en trött Spaniz som gasat gärnet idag :) Har ju bestämt mig för att vara lite ettrigare på honom och röra om i grytan lite. Gensvaret av det idag blev lite betongtrut, och i galoppen kom jag inte alls ner i sadeln som önskat för att rida in i bytena. istället blev det popcorn feeling när Spaniz ständigt lyckades putta mig ur sadeln. Ska jag vara lika ettrig nästa gång får jag nog ta och lägga upp stigbyglarna. :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt! :-) T.o.m du har svårt att komma ner i sadeln ibland! :-D

2012-10-03 @ 08:19:14
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0