Tackar för tipsen

Tänkte börja med att tacka Sanna och Christina för deras massör och Equiterapeut-tips.
Jag har ju googlat mig runt i jakten på den rätte. Alltid svårt att avgöra per hemsidor vad det är för människor som egentligen står bakom titlarna kan jag tycka. En missgynsam bild kan faktiskt få mig att backa av direkt, ytligt kanske några tänker, första intryck säger jag. Jag har läst en hel del presentationer vid det här laget, många väldigt liknande men ändå några med en peresonligare och tryggare touch. Om dessa sedan är bättre än de andra har jag ju inte en blekaste aning om, så därför tycker jag det är super att jag nu har två tips på folk, varav den ena jag ändå träffat som hastigast i C´s stall. Kanske blir det så att jag faktiskt tar mig an att prova dem båda, men börjar iaf med Josse på Multihorse som jag vet kommer till krokarna med jämna mellanrum i dagsläget och utför massage. W´ll take it from there. =) 

Kommentarer
Postat av: Christina

Roligt Jossan kommer måndag 5/11! :-)

2012-10-24 @ 20:22:03
URL: http://ccdressagestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0