Avrundar

Avrundar dagen med att kika på Cornelias superhärliga bilder från shooten med Ryttarstugan. Deras team-ryttrare och praktikanter visade upp butikens höstnyheter från bla Pikeur och Kingsland *droooool* Jag har redan hittat mina nya "måste ha" prylar. Än så länge kan jag bara hitta en collagebild  på deras hemsida, men hoppas på att alla bilderna kommer ut till allmän beskådan på deras Facebook sida. Lovar att länka er dit då om ni inte redan nu steppar in och "gillar" dem så ni håller er uppdaterade =)
 
Nu blir det sängen, i morgon väntar ännu ett pass på livlige Brian =) Lovar att rapportera från lördagens och morgondagens träning med honom. Vi håller ju på att ladda inför tävligshelg.
 
"När man avrundar ett tal så uppstår ett fel i förhållande till det exakta talet. Detta kallas avrundningsfel."
Just so you know, enl Wikipedia ;)
 
Så jag kallar mig själv ett avrundningsfel och lägger huvudet på kudden.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Storgillas :D

2012-09-25 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0