Tävlingsuppladdning ;)

Pustar ut när jag sett att fler bloggare haft problem med blogg.se´s egen app. Trodde det var min mobil som påbörjat en avskedsansökan. Därför fick ni inga "just nu" pics igår =) Gårdagen bestod ju utav en resa till huvudstaden tur -retur. Endast en sak stod på agendan - frack! Eftersom jag nu tänkt nöta lite frack-klasser 2013 kändes det som det var dags att införskaffa en egen. Jag har tidigare tacksamt fått låna snälla Ankies alternativt ridit i min kavaj. Men precis som det är nåt alldeles extra att dra på sig hatten är det ju att få på sig fracken. Sträcker sig lite extra, inte för mycket dock för då är risken att man skjuter ut knapparna över brösten =)
Nu är den hemma iaf, min alldeles egen Pikeurfrack. Klassiskt elegant i marinblått <3. Har en underbar mamma att tacka för det. Hon drömde sig bort redan på ponnytiden och lovade mig en frack den dagen det var aktuellt. And here we are now...... nu ska bara sista filandet göras inför årsdebuten på lördag som görs just i en MSV A1. Stod i valet och kvalet inför söndagen då det både fanns en st: George och MSV B4, valet föll slutligen på B4:an då jag känner att jag har fullt sjå att känna mig bekväm i MSV A1. Men om några veckor blir det George hade jag ändå tänkt, för det är väl lika bra att försöka passa på när det ändå är inom rimliga avstånd =)
 
Gårdagens träningspass kändes kanon, alla moment kändes bra och som jag nämt tidigare verkar det som om vi lagt i en till växel, med risk för att vi växlar ner i helgen, men kanske har vi funnit en högre lågnivå. Det visar sig. =)
 

Kommentarer
Postat av: Tuula

Å vad roligt! Klart du ska ha en frack!! Den är skitsnygg å du kommer rida jättefint i den! :)

2013-04-22 @ 11:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0