Vad är väl en bal på slottet

Ja, vad är väl en bal på slottet. Ehhhh ja hur ska man veta det, slottet lär jag ju inte komma in på i första taget och bal/fest var det längesedan jag var på nu. Har verkligen haft en period med galet mycket jobb nu. Men det är bra hade känts värre om jag suttit och rullat tummarna på kontoret bara. Dessutom verkar det som om konkurrenter till oss haft ögonen på mig, fick ett samtal och förfrågan om ett möte för jobberbjudande. Fantastiskt roligt när ens insats uppmärksammas på detta vis måste jag säga :)
Nåväl dagens sista kundmöte hölls mellan 18-20 dvs jag var hemma 20.30 och en timme senare satt jag på hästryggen. Hade det inte varit för att helgen bjuder på Birgitta träning så hade Spaniz vackert få vila men hatar känslan av att komma oförberedd så försökte dämpa den lite iaf längs grusvägarna. Ett sånt där pass som kan få en att bryta ihop eller leverera ett smile som går från öra till öra. Om jag säger - underbara Spaniz!!! Ptjaa då tror jag att ni hajar hur det gick. Vilken galopp!!! Dock blev det faktiskt lite för övertaggat i skritt/trav och en hirrejisses massa trampande. Inte allt för ofta jag får sätta mig och vara passiv för att hejda djuret under mig :) nu får vi se vad vi pallar att leverera i helgen.

Hästtjej eller idiot...det är nog fritt att välja ;)



Kommentarer
Postat av: chioli

Ser framemot en lång uppdatering efter helgens träningar. Själv skall vi ut och försöka prestera något bra på tävlingsbanan. Första lag dressyren.

2013-08-31 @ 09:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0