Där satt den!

Det var väl egentligen bara en tidsfråga, när skulle Charlotte DuJardin och Valegro (även kallad Blueberry hemma i stallet) sätta nytt världsrekord? Och igår kom det! Hela galna 93,9% i Küren under tävlingarna på Olympia, London. Jag hittade som hastigast ritten filmad från läktarplats och hoppas på att det snart kommer fler och bättre klipp på tuben =)
Ja jisses, Underbara underbara blåbäret! Jag tycker han ser ut som en förväxt ponny med gummibollar under hovarna. Pure Love!
Är det förövrigt nån mer än jag som noterat att Charlotte i sina "hemma hos" intervjuer alltid rider Valegro på bett och inte kandar. Om hon sedan även rider så när filmteamen är borta vet jag inte. MEN jag tycker det sänder helt rätt signaler till alla oss beundrare =) Det ser lugnt, harmoniskt, tillfredställt ut även när hon visar div krumelurer i tävlingsform. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0