Back in the saddle!

nu börjar jag känna mig sådär lagomt jäkla glad igen, även om rethostan still is hanging on! I torsdags var det dags för ännu en resa mot österfärnebo och hålla träningar. förra gången jag var där var en testomgång då man valt att testa två olika tränare och sedan rösta fram favoriten. Eftersom jag nu återvände och därtill har varannan torsdagskväll fullbokad för ett tag framöver så förstår ni nog vad resultatet blev :) superroligt att vara framröstad och få fortsätta tukta dem! 
Igår hade 1,5 timmes lång pysselstund med Fille innan vi drog ut på byn en sväng - jag njöt varje sekund av att vara tillbaka i sadeln. Och idag fick Spaniz exakt samma ompyssling innan en timmes tur på snötäckta vägar. Vet inte vem av oss tre som var gladast när vi galopperade fram. :)
Idag har det oxå varit årsmöte i klubben, vilket som alltid är en mysig stund på byns egna bageri! Jag sitter kvar som ledamot, tränare och webmaster :)
jag gillar starten på 2013, so far........

Kommentarer
Postat av: Ida

Om det inte hade blivit du som skulle vara vår tränare där så hade jag åkt dit du annars tränar =)

Svar: haha Tack för den positiva feedbacken tjejen! Du är välkommen till "grann byn" och träna också =) Vi ses igen på torsdag, då vill jag se lite programdelar =)
Patricia Lüdke

2013-02-26 @ 16:36:26
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0