Ett Godnatt från oss - med blickar frammåt

Kan man vara tröttpigg? piggtrött? Känns som om jag har en fot i vardera läger ikväll ;) Spaniz fick en välförtjänt vila idag eftersom jag kom hem så pass sent och Fille väntar ff på att hovis ska sms:a honom om en tid för att slå på den avtrampade skon. Håll tummarna för att han hör av sig i morn! Det blir nämligen kvällsjobb för min del både onsdag och torsdag. Kanske hinner rida lite på onsdagen ändå. Men på torsdag händer en av de roliga saker jag tidigare nämnt. =) Jag ska nämligen till en grannklubb och hålla träning för 9 st nya ekipage. Det ska bli superroligt!!! Jag är supertaggad!
 
Rolig sak nr 2 och lite småjobbig. Nästa vecka åker jag på kurs inom jobbet måndag tom torsdag. Intensiva säljkursdagar med kollegor från hela Sverige. Inspirerande men likväl frustrerande att inte peta på en häst under fyra dagar. Jag brukar få mul-abstinens efter bara en dag borta från stallet, saknar genast att få snosa och pussa på den gosiga mulisen.
 
Sen har jag faktiskt haft lite tävlingsfunderingar för bloggen. Nåt litet som sätter lite "sparkles" på tävlingsoutfiten eller träningsoutfiten för den delen.... eller om man bara vill vara fin till vardags =). Jag gillar det här paret jättemycket iaf och bär dem gärna för att piffa till mig. =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0