Go big

Har en sambo som studsat runt i ett glädjerus idag och jag skulle ljuga om jag sa att jag  inte påverkas, även om jag försöker spela oberörd och smått nonchalant emellanåt. ;) Så vad är orsaken till detta känslomässiga spel?Jo, det är vår nya familjemedlem som ska ha blivit tillverkad under helgen, en BMW X5 M sport! =)

Vi har tidigare fått uppgifter om att den skulle tillverkas under v8 och ska anlända till Stockholm v16. Det ska bli helt fantastiskt jäkla roligt. Jag är inget fan av stora bilar egentligen men ser ändå en viss charm med denna - såklart.  skadade som vi är så kommer denna inte se ut som sina syskon med sportpaketet utan säkningssatsen är redan beställd (vore kul att kika över taket) och fler idéer finns ;)  Förvisso blev jag ju svag för Big en kort stund 2009 då vi hade en Touareg till låns en vecka medan vi hade bil på verkstad. Läs om mina "I like it big" tankar här   

 

Vi hade en X5 till låns för en helg för att känna på livet med en större bil igen. Tog bla en testtur med trailern, visst ser det lovande ut?! Fanns en hel del fördelar att dra med den i jämförelse med 320in och audin, även om de båda är suveräna. Men X5an är nästan lika bred som trailern vilket gör att man har bättre koll på hur ekipaget ligger på vägen. Och nu kan man åter se hästarna i trailer när man kikar in genom framrutan via backspegeln för man är i jämnhöjd ;)

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Då blir det E kort snart då? ;)

Svar: Ja det lär ju bli det då... uff.....
Patricia Lüdke

2013-02-18 @ 20:06:00
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0