Hello again Mr apple

Längesedan jag satte mig i mitt hemmakontor och kopplade i apple-skärmen till laptopen. Uppskattar verkligen den här skärmen. Fövisso älskar jag min champangnefärgade Acer men att sitta och stirra på en 15,6" (hoppas jag skriver rätt tum här, annars lär jag få höra av min sambo) skärm när man sitter med bilder eller alla dokument på jobbet känns i både nacke och ögon. Gamnacken fram och ögonen ständigt kisande för att fokusera skärpan. Blir automatiskt att man ser sådär lagomt glad ut =)  

Blåser storm här  hemma, till och med haren som sitter under gatlyktan agerar fastfrysen i marken för att inte blåsa bort i nästa skutt.

Nu ska jag gladeligen jobba lite framför den här stora ljusa skärmen, välja profilbilder till jobbet och surfa lite vettiga saker - och uppdatera er såklart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0