Tränings lördag

I det stora hela var det riktigt roligt att rida honom idag, jag fick ihop honom mycker bättre än under tisdagens träning. Det är för jäkla bra att hamna på film emellanåt ändå. Man blir lixom lite irro på sig själv och konstaterar att man vackert får skärpa sig där uppe på ryggen.
 
Fille och jag drog en tur i skogen. Stört skönt! Men fick ett mindre  utbrott när han vräker sig ut i djupsnön och kliver på sig själv. Det blev ett snyggt broddtramp men jag var glad för det, trodde nämligen han skulle bryta benet. Så mitt utbrott kom snarare av rädsla än något annat.
 
När jag senare på em plockar in grabbarna från hagen så visar det sig att Fille lyckats trampa på skon, samma ben som broddtrampet, och skon har hamnat på tvären. Bara plocka fram verktygen och montera bort skon - typiskt!
 
Den här nacken har ni ju fått stirra in i ett par gånger redan, men här kommer ändå en färsk nackbild!
 
Tur i oturen kan man säga. Tror ändå  inte Fille lärde sig något av sitt misstag.
 
Sådär ja, skon borta, omplåstrad och bokmärke utdelat =) Nu ska bara hovis sms-terras!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan ju styra upp det någon dag så kan jag ta fina vinterbilder påer :-)

2013-02-02 @ 22:10:16
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0