Hästig jul

Till jul brukar min önskelista vara fylld med hästsaker av alla de slag. Ändå brukar det vara relativt få klappar under granen som kan användas i stallet då mina föräldrar och min sambo är duktiga på att kryssa sig förbi raderna av "täcke, täcke täcke, ländtäcke, stalltröja, schabrak, benlindor" osv i listan. Det är mest för att min mamma tycker att jag för en gångs skull ska lägga fokus på mig. Visst har hon rätt, men när man sällan är på stan, bara sådär för att man hade tiden över, och kan kika i "vanliga" butiker så vet jag sällan vad som vore aktuellt att önska för egen del. Däremot är man ju en hejjare på att surfa div hästsidor och butiker resp. besöka..... well ni fattar.

Detta år slog många av önskningarna in - och mer därtill! Nu är vi minsann laddade! =) 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Lyllo! Jag fick inte en endaste hästpryl!

2013-01-03 @ 13:33:53
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0