Lång dag och redan ny dag

Lååååång dag och hög tid att slå ihop mina gröna. :) lämnar iaf en snabb dagrapport ;) tis = min dag att öppna kontoret. Möttes av en knäpptyst och bäcksvart lokal. Strömavbrott så jag kunde fetglömma morgonkaffet som jag längtat så efter ;) vi konstaterade ganska snabbt oxå hur tydligt handikappad man blir numer när man är strömlös. Tur att vi räddades inom en timme :) sköna möten med kunder innan man skynda hem till kvällen. På schemat stod träning med Spaniz och Brian i ridhuset. Duktiga killar som jag rapporterar mer om i morn. Var inte klar i stallet och redo för middag föräns 23.00. Så nu börjar väl maten så lagomt sjunka undan och det är dags att ladda för ännu en ny spännande dag :) har lite roligt på g som ni får veta mer om i dagarna.

Lånar lindas bild på mig och Brian från idag. Jag ser ut som en trädgårdstomte i miniatyr bredvid höga och maffiga "mr B". Visst är han stilig!? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0