App-spratt

Jahapp, där ser man. Jag hade ju faktiskt skrivit bra mycket mer än en rubrik till lördagens inlägg. Men men, appen ville tydligen inte ge er läsare mer än en notis om vad jag höll på med. Men det gav er ju en hint om min dag/helg och ni kan med det säkert förstå hur bra jag har mått i dagarna! =) Synd att jobb var tvungen att smita sig in på söndagseftermiddagen annars hade det varit en komplett hästhelg! <3
Kurs/Clinic med Britt Hammar i ämnet "varför dömde domaren så" och träningar Birgitta Kjellin där jag både suttit på läktarplats och till  häst. =) OCH jag har film från söndagens pass! =) Den kommer till er i kväll hade jag tänkt =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0