Förberedelser för modevisning

Börja spar ihop slantarna eller önska er presentkort på Ryttarstugan till julklapp gott folk. Det finns ju redan ursnygga vinterkläder, men köpsuget kommer garanterat inte bli mindre när vårkollektionerna börjar trilla in, jag lovar! Var in igår för att prova ut mina uppsättningar av kläder som ska visas på lördag, hela fyra gånger ska jag ut med nytt ombyte...... hjälp!  Nåväl, Jag är ju i stort behov av ett par nya ridbyxor och har jättejätte gärna velat ha Pikeurs Graciella men ingen av de butiker jag har frågat har beställt hem dem. Varit på vippen att beställa dem direkt från Pikeurs hemsida... men tycker det är svårt när jag inte fått prova dem innan. Så nu är ju frågan om jag ska gå lös och köpa ett annat par redan nu eller om jag ska ta fram nål och tråd för att hålla mig till våren då Equiline kommer med ett par lagomt blingade och kaxiga byxor :P 
Ni får nog pix på dem efter helgen kanske =) 
 
Slog mig för den delen att jag aldrig la upp några bilder här från Ryttarstugans höstshoot men vinterkläderna så här kommer ett urval. Produktnamn och resten kan ni se på butikens facebooksida HÄR.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0