Hi. it´s just me!

Åter får jag smyga mig in och skamset be om ursäkt för dålig uppdate *looking up whit sad puppy eyes*. Jag får inte tiden att räcka till alla dagar känner jag, hur mycket jag än önskar och hoppas. Vill innerligt blogga då jag vet att jag har några trogna läsare som hänger här och som peppar mig. Så jag tror vackert jag får avsätta lite tid i planeringen om dagarna.... troligen i sängen precis inna jag somnar..... med risk för att det slutar som det gjorde en natt förra veckan. Gick och la mig med datorn för att ladda upp ett gäng bilder till vårt affärssystem på ett nytt hus jag har till försäljning. Tog sån himla tid så jag ställde över datorn vid sidan om mig i sängen och tänkte för mig själv att jag nu absolut inte fick somna. Vad gör jag inte om just totaldäckar.
Väckarklockan ringer och det första hjärnan slås av är - DATORN! Där stod den bredvid mig.... med svart skärm och dödstyst. Såklart att den blivit överhettad bland duntäckena, som jag antagligen dessutom lyckats trycka rätt upp vid "utblåset". Försökte desperat trycka på Power-knappen och allt den lilla laptopen gjorde var att klicka till. Som en icke väl it-kunnig tjej hade jag bara en sak till att göra.... trycka på Power-knappen igen, och igen, och igen....som värsta hjärt-lung räddningen..... och plötsligt började den blinka och ha sig. Hurra! 
Men som sagt, mer tid för bloggeriet får försöka skapas, allra helst nu när jag har en riktig hästvecka - more to come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0